لوتوس اوورا اسپرت معرفی شد
 

 مجله ماشین – کمپانی «لوتوس»، که این روزها حال و روز اقتصادی خوشی ندارد، مدل جدید evora sports racer را معرفی کرد. برای این مدل که در رده خودروهای 2+2 اسپرت قرار می گیرد، دو پیشرانه تنفس طبیعی و سوپرشارژ در نظر گفته شده، که البته کمپانی انتشار اطلاعات مربوط به آنها را به آینده موکول کرده است.

 

به گزارش وب سایت مجله ماشین، امکان انتخاب 4 رنگ مختلف برای بدنه به همراه اکسنت های مشکی، در نظر گرفتن روکش چرم مشکی یا قرمز رنگ برای صندلی ها، رودری ها و داشبورد، قابلیت اتصال از طریق بلوتوث، پورت usb، دی وی دی پلیر، نمایشگر فشار باد تایرها، دوربین دید عقب، و سنسور پارک، از جمله امکانات استاندارد و قابل سفارش روی این خودرو محسوب می شوند. قیمت این خودرو هنوز رسما اعلام نشده، اما کارشناسان محدوده ای بین 94 تا 107 هزار دلار را برایش پیش بینی می کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 549
بازدید ماه : 12736
بازدید کل : 462450
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2